Teams Phone
Compleet &
Betrouwbaar
Aan de slag met Teams Phone
Microsoft Teams gebruiken voor vaste telefonie
Enthousiaste medewerkers over de nieuwe belmogelijkheden
Toegang tot contacten
Bellen met een
telefoonnummer of naam
Menu in voor bel
functionaliteit
Toetsenbord om
nummers te kiezen
Uw nummer wordt
hier weergegeven
Gespreks- en apparaat
instellingen
Toegang tot belgeschiedenis
en voicemail
Toegang tot sneltoetsen,
contacten en voicemail
op één plaats
Naadloos overschakelen van
desktop naar mobiel,
zelfs tijdens een gesprek.
Veel gestelde vragen
Microsoft Teams biedt standaard een mooie set callcenterfuncties, zoals call queus (wachtrij), auto attendants (spraakmenu), rapportage en gedeelde voicemail:
- Auto Attendant: bellers krijgen een cijfer- of spraakmenu dat hen doorverbindt met de juiste persoon om hen te helpen met hun vraag.
- Call Queue: bellers worden in de wachtrij gehouden tot een relevante agent beschikbaar is om hun vraag te beantwoorden; muziek of berichten kunnen worden afgespeeld.
- Rapportage van oproepen: inclusief analyse van auto attendant, wachtrijprestaties en tijdlijnen van agenten.
Microsoft Teams ondersteunt een portfolio van bureautelefoons, waaronder die van Yealink, Creston, Lenovo, Polycom en AudioCodes. Tot voor kort werkten alleen Teams-gecertificeerde telefoons met Microsoft Teams maar sinds kort kunt ook ook oudere toestellen van andere telefooncentrales gebruiken met Teams. TeamsPhone.nl adviseert u graag vrijblijvend over de verschillende mogelijkheden.
Ja, je kan een SIP trunk gebruiken met Microsoft Teams, maar Microsoft voorziet niet in de SIP trunk. Wij van TeamsPhone.nl zijn experts in SIP Trunking. TeamsPhone.nl kan u voorzien van nationale of internationale SIP trunks en deze verbinden met uw bestaande Microsoft Teams licenties. Heeft u nog een SIP trunk in contract bij uw huidige leverancier dan is dat geen probleem, ook deze kunnen wij aansluiten! TeamsPhone.nl integreert SIP met Microsoft Teams om de flexibiliteit en connectiviteit van uw netwerk te maximaliseren en u spraakcommunicatie op enterprise-niveau te bieden met alle samenwerkingsfuncties die u van Microsoft Teams geniet.
Onze ervaring is dat de gesprekskwaliteit van een Teams-gesprek vaak beter is dan die van een vaste lijn. U wordt ook gevraagd om de gesprekskwaliteit te beoordelen na een gesprek, zodat problemen kunnen worden opgelost als de kwaliteit niet is wat u verwacht. Wanneer u met TeamsPhone.nl in zee gaat voor uw zakelijke Teams telefooninstallatie, zullen we eventuele problemen met de gesprekskwaliteit door de support laten aanpakken zodra er een ticket is ingediend.
Ja. Bellen met Teams geeft je veel aanpassingsmogelijkheden als het gaat om nummers.
Nee, je kunt je bestaande nummers overzetten naar Teams, of je kunt via ons een nieuw nummer krijgen. Het porteren van je nummers kan tussen de 5 en 30 dagen duren, afhankelijk van wie je huidige telefoonprovider is. Wij kunnen met je provider samenwerken om deze overgang zo soepel en snel mogelijk te laten verlopen.
Ja. Eén van de voordelen met Team Phone is dat je de instellingen kunt aanpassen om naar zowel desktop als mobiele apparaten te bellen. Teams Phone is eenvoudig te bedienen met behulp van de Teams app op je smartphone.
Als Teams Phone is ingeschakeld, kun je je zakelijke nummer doorschakelen naar je mobiele telefoon of een andere persoon, gesprekken doorverbinden naar iemand anders in je organisatie en zelfs je voicemailberichten naar je e-mail laten sturen.
Nee, de Mac-gebruikers zullen dezelfde ervaring hebben met Teams Phone als een pc-gebruiker. De gebruikers kunnen een webbrowser of de Teams-app voor Mac gebruiken.
Gebruikers moeten de Microsoft Phone System licentie hebben in combinatie met een ondersteund Microsoft-abonnement waaronder:
- Microsoft 365 Business Basic, Standard of Premium
- Microsoft 365 F1 of F3, Office 365 F3
- Microsoft 365 and Office 365 Enterprise E1, E3 or E5
- Microsoft 365 and Office 365 Education A1, A3, of A5
- Microsoft 365 and Office 365 F1, F3, of F5
- Microsoft 365 Nonprofit Business Basic, Standard, E1, E3, of E5
Jazeker 😀 Staat de vraag die u heeft hier niet tussen, neem dan gerust contact met ons op, we beantwoorden deze graag.
Belangrijkste Teams Phone telefonie functies
Functie | Engelse term |
---|---|
1:1 gesprek naar groepsgesprek met PSTN deelnemers | Escalate 1:1 to group call with PSTN participants |
Analoge lijnen | Analog Lines |
Analyse van de gesprekskwaliteit | Call Quality Analytics |
APIs | Trusted Applications API |
Audio-conferencing | Audio Conferencing |
Auto Attendant | Auto Attendant |
Bedienpost/Attendant Console | Attendant Console |
Bezet bij bezet | Busy on Busy |
Blokkeren van oproepen | Call Blocking |
Bureautelefoon | Deskphone |
Chef/Secretaresse schakeling | Boss/Admin |
Compliance gespreksopname | Compliance Call Recording |
Contact Center oplossingen | Contact Center solutions |
Contactgroepen | Contact Groups |
DECT telefoon | DECT solutions |
DialPlan | DialPlan |
Gebruik eigen SIP provider | Use Own PSTN Carrier |
Gedeelde lijnweergave | Shared Line Appearance |
Gelijktijdig bellen vast en mobiele toestel | Simultaneous Ringing |
Gesprek in wacht/terughalen | Call Hold/Retrieve |
Gespreksdetails | Call Detail Record |
Groepsoproep beantwoorden | Group Call Pickup |
Intercom | SIP Intercom incl. Video |
Koud doorverbinden | Blind Transfer |
Locatiegebaseerde routering | Location Based Routing |
Meerdere oproepen | Multiple Windows |
Meervoudige oproepbehandeling | Multiple Call Handling |
Muziek in de wacht | Music On Hold |
Naam/nummer weergave | Reverse Number Lookup |
Niet storen omleiding | Do Not Disturb bypass |
Niet storen routing | Do Not Disturb routing |
Niet-toegewezen nummer afhandeling | Unassigned Number |
Onderscheidende beltonen | Distinctive ringing |
Ondersteuning voor USB-apparaten | Support for USB Devices control |
Oproep delegatie | Call Delegation |
Oproep parkeren | Call Park Service |
Oproepgeschiedenis | Call History |
Oproepomleiding | Call Forwarding |
Oproepomleiding naar groep | Call Forwarding to Group |
Oproepwachtrij/huntgroep/IVR/ACD | Call Queue/Hunt Groups/IVR |
Portaal voor toestelbeheer | Device Management Portal |
Routeren van noodoproepen | Emergency Call Routing |
Routing tegen de laagste kosten | Least Cost Routing |
Skype (consument): chat en VoIP-gesprek | Skype (Consumer): chat and VoIP call |
Snelkeuze toetsen | Speed Dial |
Telefoon voor gemeenschappelijke ruimte | Common Area Phone |
Telefoonnummer maskering | Caller ID masking |
Tweede belsignaal | Secondary Ringer |
Voicemail | Voicemail |
Wachtrijen Agent in/uit de groep | Call Queues Agent Opt In/Out |
Wachtruimte voor PSTN bellers | Lobby for PSTN Callers |
Warm doorverbinden | Consultative & Safe Transfer |
Wifi telefoon | IP-Phone: WiFi |